fredag 13 november 2009

Det går hett till



Sitter här i soffan och försöker varva ned med en kopp varm hemmagjord chokladmjölk. Vilket kan behövas efter dagens jobb uppe på Lugnet. Det gick i 110 från start till mål. Men vilken final jag och Lena fick. Superb trubadur som dessutom kunde det där med att hantera eld på ett läckert sätt. Tyvärr blev det inget naket då gästerna var lite sömniga och ville sova. Konstigt, vem vill inte se lite naket?

Fick mig en extra styrketräning idag också. När 10 fulla ölbackar, 4 vinkartonger och 4 backar med loka/lättöl skulle bäras in i bilen. Efter det tömts så blev det en vända till för att fylla upp bilen med all matutrustning för +60 personer. Dubbelpass vid vila, hur går det ihop?

I morgon är det jobb igen. Då väntar Tällberg och Dalahäst täljning. På vägen hem plockar jag sedan upp Henrik Öijer, Jens Westergren och Lars Bleckur. För att direkt dra vidare mot Borås. Jag ska vara speaker på både CXSM och finalen i CX-cupen. Roligt värre! För de är ambitiösa där nere. Jag fick nämligen nyss veta att IK Ymer som arrangerar CXSM just fått hem 4 stora burkar direktimporterad Belgisk majonäs. Kan det bli mer äkta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar