fredag 6 november 2009

Magont

Ajajajaj. Har legat med magknip sen efter middagen igår. Rejäl magknip också. Det enda som hjälper någorlunda är att ligga i fosterställning. Och att gå upprätt är en riktig utmaning i smärttolerans. Jag går hellre som en gammal gubbe med krokig rygg. Inte bra.

Inte för att jag har så mycket att göra idag förutom att tvätta cykeln och skriva om mitt upplägg här på bloggen. Men inget av det är så roligt att göra med magknip. Undra om det hjälper att äta resterna från gårdagens middag? Panerad Hoki-filé m. ris och sallad bestående av avokado, tomat, mango och fetaost plus lite kokta rödbetor. Inget konstigt och väldigt lättsmält. Fisken var till och med fryst innan och upptinad i hemmet.

5 kommentarer:

  1. DE HAR JAG MED!

    vi måste ha ätit samma mat!

    fast jag tror dock de är osanolikt

    SvaraRadera
  2. Har vi ätit samma mat?
    Nu sitter jag i alla fall med Mac´en i knät och försöker författa. Till min hjälp har jag Cola som jag rört ur alla kolsyra ur. Funkar lite grand i alla fall.

    SvaraRadera
  3. JoJo Japansk mat, klart du går dubbelvikt som nästan alla japaner!
    By the way ... Med tanke på träning, har kört ett distanspass i dag på 10 mil i kortkort med strålande solsken och en härlig doft från ett brusande Medelhav! De ni!! Det gäller att välja cykelmiljö.

    SvaraRadera
  4. inte skoja med magont, det kan vara i ett spectra från förstoppad fis till cancer....

    SvaraRadera
  5. Hihi förstoppad fis.

    Och pappa, inte roligt ;) Inte alla som får njuta av Cypriotiskt värme.

    SvaraRadera