torsdag 5 november 2009

De gyllene 20

Som ni säkert märkt har ni nu kommit upp i 20 kommentarer. Den största anledningen till att jag ville att ni skulle kommentera 20 st gånger var att jag ville få er, mina läsare, att ta första steget och skriva en kommentar. Det spelar ingen roll om ni gör det anonymt eller inte. Nu när ni väl brutit isen så hoppas jag att det skall komma sig lättare för er att lägga en spontankommentar. Vilket är nästa steg i det hela. Förhoppningen jag har är att ni till slut skall känna er så trygga att kommentera. Att ni skriver utvecklande frågor, ger idéer och kanske till och med konstruktiv kritik. Det skulle vara kul att ha ett utbyte med alla er som läser.

Träningen och upplägget då? Jo jag skriver gladeligen om mitt upplägg och min träning inför-under-efter vintern 2009-2010. Det första jag ska börja med är att beskriva upplägget som helhet och det gör jag i morgon. Så i morgon kan ni se fram emot första delen av följetongen.

2 kommentarer:

  1. Jag hjälper gärna dig inför -2010
    http://www.happysocks.com/

    SvaraRadera
  2. Kul1 Det ser vi fram emot!

    SvaraRadera