fredag 27 november 2009

Överkörd av en ångvält

Det blev lite sent igår på jobbet. Vi hade ett väldigt glatt gäng som vägrade ge sig när de väl hittat gaspedalen. Någon gång efter tolv slutade trubadurerna spela men de satt kvar ett tag till efter det, och då är det bara att se glad ut och vänta ut dem. Tillslut vandrade de hemåt vid 1 och jag och Jennie blev kvar en timme till för att städa upp och hjälpa trubaduren George med sin utrustning.

Sedan har jag sovit väldigt oroligt i natt. Det tog ett tag att somna och sedan vaknade om vart annat. Det plus min start av träningen, gör att jag känner mig lätt överkörd av en ångvält. Men jag tänkte ändå ge mig ut och träna lite för att få igång kroppen. I kväll jobbar jag nämligen sent igen.

2 kommentarer:

  1. Hur fan kan man bli LÄTT överkörd av en ångvält???

    SvaraRadera
  2. Oj här tar vi i från tårna. Lätt; slang för enkelt, definitivt osv.
    Ungefär så menade jag, det är en blogg jag skriver i och då är språket därefter. Hoppas att du förstår, gott nytt år!

    SvaraRadera