tisdag 9 februari 2010

Återhämtad


Såhär tror jag att det var tidigare idag; Jag hade sovit för mycket och så har jag druckit för mycket kaffe under helgen och speciellt igår (3 stora koppar). Det satte min kropp ur spel helt enkelt. För nu mår jag mycket bättre.

Men så har jag fått vård också... Jenny och Tessan har bakat choklad-cupcakes med choklad-frosting, som jag blivit beroende av. Och som grädde på moset gjorde de en helt hemmagjord måltid bestående av köttbullar, potatismos, brunsås och rårörda lingon från Faluskogen. Tessan är förövrigt Jennys kompis som bor hos henne då och då när hon är i stan och jobbar.

Jag förstår att det är lite rörigt att få ihop min vardag för er läsare. Jag har nämligen läst igenom mitt/mina tidigare inlägg och kom på att ni förmodligen inte har så lätt att förstå allt jag skriver. Därför förklarar jag lite mer om min vardag.

Jag bor ganska ofta hos Jenny just nu. Vi har dejtat ett tag och vi har även kommit varandra mycket nära varandra. Jenny är en stor anledning till att jag mår så oerhört bra nu för tiden. När jag är med henne kan jag vara mig själv. Hon gör att jag kan fortsätta min utvecklande resa av mig själv. För jag tycker att jag är mycket mer ärlig mot både mig själv och andra nu. Men framförallt; Jag lär mig mer och mer att prata om allt och fråga om det är något jag funderar över. Stort steg för mig.

Efter middagen bjöd jag ut Jenny på en mysig biodejt. Filmen vi såg var Snabba Cash. Inte den bästa filmen jag sett, men det spelade inte så stor roll. Jag hade det fint ändå.

Det var en underbar dejt med min flickvän Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar