fredag 12 februari 2010

Fredagsmys

Snart är det helg för er vanliga dödliga arbetare, själv går jag på jobbet om fyra timmar och jobbar till 22. I morgon börjar jag sedan vid 8 och slutar runt ett - två. Efter det har jag inflyttnings- & Belgienfest i nya lägenheten. Har du missat min inbjudan och känner att friityr och flera flaskor Belgisk dricka är något för dig. Ja skicka ett sms eller ring mig för att bjuda in dig själv.

Marilyn Manson får göra avstamp från vardagen till helgen denna vecka, med den grymma låten Heart-shaped glasses. Vilken som vanligt har en något kontroversiell video som inte fått så mycket mediatid. Men så är det ju Marilyn Manson och han är nog mest glad över det. Har ni inte läst hans självbiografi tycker jag att det är dags. Har ni bra läshuvud kan ni läsa boken på söndag när ni återhämtar er efter Belgienfesten.


3 kommentarer:

  1. Bra bok, men frågan är ju om det är något för finsmakare??

    SvaraRadera
  2. Heart shaped glasses är pissbra :)

    SvaraRadera
  3. eripet: Den är ju inte för känsliga läsare i alla fall. Men jag tycker att boken och huvudpersonen ställer allt på sin spets. Ett spännande expriment i hur människor reagerar.

    Sara: OoooooJA!

    SvaraRadera