söndag 7 februari 2010

Slappsöndag


Igår var var en intensiv dag med mycket jobb och sedan direkt på med tacomiddag hos Christian. Det var jag, Jenny, Tessan, Johan och Christian som dinerade på sjukt mycket köttfärs. Sedan ramlade Darvell och Jeppe77 in och höjde tempot. Vi hade en fin kväll runt bordet med mycket skratt och bara underbart umgänge.

Det blev till och med så bra att vi åkte in till stan igen, då Christian bor i betongen utanför... Väl inne där allt händer, så spenderades hela kvällen på dansgolvet. Sjukt kul även det. Och som avslutning blev det en favorit i repris, Pommes et majo.

Fick betala lite idag för gårdagen, men enbart med en lätt huvudvärk och en trött kropp. Då var det tur att vintern visade sig på sin bästa sida. Strålade solsken gör det lätt för en att ge sig ut på en promenad. Och det var just vad Jenny och jag gjorde. Även att jag vill att vintern ska försvinna, så gör sådana här dagar att det är lite lättare att stå ut med snön och kylan. Jag mår bra idag.

Nu ska jag avsluta söndagen med en grundkurs för Cykel & Fjällvelodromen. I morgon väntar lite foton och videos från velodromen. För det vill ni väl se?

4 kommentarer:

  1. "Pommes et majo"
    Längtar du tillbaka? :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för en bra genomförd kurs :-)

    SvaraRadera
  3. tillman: Klart jag längtar tillbaka, var hur kul som helst i Belgien. Men det är ganska bra här hemma också. Velodromen är rätt kul om man säger så.

    Johan: Kul att du gillade kursen, ni var och är ett härligt gäng. Välkomna tillbaka nästa gång, då blir det än roligare!

    SvaraRadera
  4. Betongen tackar för en trevlig kväll.. fan va skönt då slipper ja fest, då kan ja snurra någon annanstans.. Haha.. grymt bra folk. Fotosession ala dromen.. snart så.

    SvaraRadera