söndag 28 februari 2010

King Nothing

Idag gör jag ingenting. Ingenting. Men det är sååå skönt. Jag har inte haft en sådan här dag på väldigt länge. Det känns som att det har gått i ett för mig sedan innan jul. Och den senaste månadens jobb har tillfört mycket aktiviteter och jag har haft fullt upp.

Planen idag var egentligen att åka ut och köra lite distans, men jag kände verkligen för att inte planera eller göra något alls idag. Jag behöver sådana här dagar ibland. När jag kan plöja lite filmer och serier utan att bry mig om klockan. Bara en slapp dag i soffan. Andrum och tid att bara vara.

Jenny snurrar dock runt som ett bi i lägenheten och städar lite grand. Nu funderar hon på att flytta ut sin crosstrainer till förrådet och flytta på sängen. Sedan pratas det också om att byta plats på soffan och tvn. En tv som väger 60 kg och då är jag helt allvarlig. Hmmm undra vem som ska flytta på den och crosstrainern.... Men jag gillar henne så mycket, så det är klart att jag ställer upp.

[Uppdatering] Jenny spände musklerna och ska minsann göra flyttandet själv. Roligt, jag tror jag ska sitta kvar i soffan och se hur hon och Tessan får slita när dom flyttar den med mig i. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar