måndag 15 februari 2010

Personalvård = cykelvård


Syns det att det jobbas med cykel på min arbetsplats?
Kortet är taget precis innanför entrén

Okej jag hade en del punkter som jag ville göra idag. Det blev väl så där med den saken. Här har ni allt uppstolpat med resultat också:

*Jag ville få bilen tvättad och kolla upp vad hur jag ska göra för att få den såld.
-Halvklart, jag har kollat hur jag kan göra för att få den såld och vilka papper som ska fyllas i och hur.

*Jag ville också träna lite velodrom och Vibes. Lite solarium på det skulle sitta bra också.
-Här fick jag inte ett jota gjort. När jag kom till velodromen så var säkerhetsbryggan nedhissad, och då är det ett 4 meters hål i hela banan. Jag var på Vibes vid 8 med Jenny men orkade inte träna, blev bara fyra övningar och massa massage. Solariumet tittade jag inte ens på.

*Det behövdes jobbas lite med YA Arena och bokningssystem/upplägg av träningstider.
-Ja jag jobbade lite, men inte med det som jag hade planerat. Jag hoppas på att få mer gjort i morgon, då ska jag vara på plats på arenan istället för att sitta hemma. Jag måste ha ett kontor eller komma bort från hemmet om jag ska kunna jobba.

*Jag ville sitta kvar i soffan, lyssna på Lundell och drömma lite.
-Denna punkten följde jag faktiskt bäst av alla. Jag satt kvar i soffan och så somnade jag med datorn i knät med musiken på. Som tur var kom Tessan in och väckte mig vid halv två.

BONUS Punkt:
-Jag ringde Shimano Nordic och fick prata med Maria Landström som för ovanlighetens skull satt i växeln idag. Det var ett bra tag sedan vi pratade och jag uppehöll henne lite väl länge, hoppas de andra som ringde inte fick vänta för länge. Men det var trevligt att snacka med min gamla goda granne från gymnasietiden. Hon är härlig.Efter jag pratat med henne blev jag kopplad till Richard Ohlsson, och av honom fick jag svar på att jag även detta år är uppstöttad av Shimano. Ett glädjande besked en kall och sömnig dag som denna.


Populärt ställe det där YA Arena. Snygg logga har de också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar