tisdag 2 februari 2010

Mjuk i kroppen

I förrgår fick jag mig en fin bastu, något jag inte fått på bra länge. Och igår så badade jag för första gången på 2 år. Jag har glömt bort hur skönt det kan vara att bada och hur avslappnad man blir av det. Att jag vilade igår plus bastun och badet har gjort min kropp ganska bra. Jag känner mig väldigt mjuk och smidig. Innan detta hade jag ett par dagar med lite annorlunda cykelträning och det satte sina spår i hela kroppen. Jag kanske får till ett hårt annorlunda pass idag med, vi får se.

Igår eftermiddag/kväll så hjälpte jag Christian att flytta också. Det var inte så mycket kvar för mig att hjälpa honom med, men det går alltid bättre när man är två. Dessutom kunde jag också hjälpa honom att få upp sin platt-tv på väggen. Han hade lika mysig vägg som jag har där hemma, extra hård betong och tegel.

Christian passade också på att hjälpa mig lite igår när han väntade på att jag skulle dyka upp vid min lägenhet. Min vaktmästare kom förbi och skulle byta lås, så då tog Christian nycklarna när jag satt upptagen på Dalarnas. Det fixade sig också så att vaktmästaren ska borra(?) i mitt avlopp i köket. Men det kan nog behövas för det låter som ett stort monster ligger i köket så fort någon ovan mig spolar vatten. Det är en av anledningarna till att jag inte sover så mycket i lägenheten. Den andra anledningen tror jag att ni fattar...

Nu ska jag jobba lite grand innan jag och Roine har ett möte med Björn på Arenan. Det känns väldigt motiverande att jobba som huvudinstruktör, även att det bara är på timme och arbetstiden är obestämd/varierande.

Vad ska ni göra idag?

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte den andra anledningen till varför du inte sover!! :s

    SvaraRadera
  2. Jenny stavas den underbara anledningen ;)

    SvaraRadera