lördag 24 april 2010

Vårstädning

Jag har kollat runt lite i förrådet och det är en hel del som ligger som jag inte har något behov av. Så här är en liten lista med saker som jag säljer till riktigt bra pris. Är ni ute efter prylar så är det bara att titta in under Säljes då och då. Den sidan uppdateras bra.

Säljes:

Bromsskivor:
2 st Hope, Mono M4 Saw flytande skiva, 160 mm, 6 bultsfäste. Någorlunda använda. 90gram styck. Blå. 400kr för paret.

2st Avid, okänd modell och vikt än så länge. Knappt använda 6 bultsfäste. 100kr styck.

1st Shimano, XTR (SM-RT97) bromsskiva, centerlock, 180 mm. Helt ny med adapter. 250kr.


Styrstam:
Säljer en helt ny, enbart monterad, SoulKozak styrstam 115mm lång för 31,8mm styren i aluminium som väger 119g och är riktigt styv med 0° rise. Vilket är perfekt för både styvhet och rejsig sittställning.

Ordinarie pris i butik är 1300:-
Jag säljer för 900:-

Däck:

2st Tufo XC 1 Mtb tubdäck, helt nya aldrig använda.

Dimension: 26x1.95''
ISO-diameter:559
Rekommenderat tryck: 2-6 bar
Trådtäthet: 120 tpi
Vikbart: Ja
Vikt: 530 g (enligt Tufo)

Utpris ca 800kr, säljer för 400kr/st

Allt finns i Falun och köparen står för ev. frakt. Kontakta mig på oscar@oscarekstam.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar