tisdag 6 april 2010

Upp som en pannkaka, ned som en kalkon


I lördags skrev jag att jag hade kunnat vara ute och kört hur länge som helst. Idag var jag ute och siktade på 4 timmar. Efter en timme ville jag lägga mig i diket och sova... Helt förstörd var jag. Men det kan bero på att jag håller på att vända tillbaka mitt dygn. Sena jobbtider, långa sovmorgnar och en busig sommartid har ställt till det för min tidsrytm. Och idag gick jag... Vi, upp klockan 8 bara för att komma tillbaka till livet igen.

Hur som helst, jag kunde hålla bra tempo på passet men energin fanns inte där. Minsta lilla motgång och jag började nästan grina. Tack vare detta satte jag givetvis knät i styrstammen tre gånger och så fick jag en punktering när jag hade 30 minuter hem...

I början av passet hade jag en förhoppning av att kunna ansluta på Högskolans träning vid 15.00. Och hänga med dem bakom, då jag har vintercykel fortfarande och de skulle köra räcer. Behöver jag säga att det inte blev av?

Dagens Träning:
Distans
Tid: 2.48
Snittpuls: 134 bpm
Maxpuls: 155 bpm
Sträcka: 76 km
Medelhastighet: 27,0 km/h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar