tisdag 27 april 2010

Idag har jag skolkat

Jag har inte tränat alls och kommer inte att göra det heller och gårdagen var likadan. Busigt.

Det var tänkt att jag skulle köra lite Vibes igår men tiden rann iväg när jag bytte hjul på bilen och sedan minns jag inte vad jag hade för ursäkt att inte träna.

Idag behövdes det bemanning på dagens träning klockan 17.00 och det krockade tyvärr med högskolans träning 17.30. Så jag skolkade från träningen. Men innan så åkte jag faktiskt hem vid 15.00 med ambitionen att hämta träningskläder. Dock så däckade jag i sängen och var fortfarande brutalt trött efter 45 minuters sömn. Så det blev ingen träning idag heller.

Att jag är trött är en kombination av att jag är ovan vid att jobba 100%, att jag åkte fram och tillbaka till Mjölby på söndagen, att jag tog ut mig rätt rejält på Sverige-cupen och att jag drack två koppar kaffe i söndags samt måndags, men inte idag. Alltså en förhöjd dagsenergiförbrukning i kombination med stor fysisk och psykisk utmattning under söndagen samt ett avbrott i koffeinintaget... Om man nu ska vara lite mer fysiologisk exakt och dryg, vilket jag är.

Vad har ni tränat idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar