fredag 16 april 2010

Lättat var det här!

(Klicka för större bild)

Fick just lite cykelprylar direktlevererade till jobbet på YA Arena. Och det var Mattias Hellöre;www.hellore.se som tittade förbi med två lätta 160mm skivor, en 100mm styrstam och en 9-delad lätt-lätt kassett. Så nu kan jag ha gott samvete för det lite tyngre Riserstyret som jag ev kommer att köra med i år. Allt ska vägas senare i kväll samtidigt som jag väger intaget av den hemmagjorda pizzan som min älskling och jag ska laga.

7 kommentarer:

  1. Vilke styrstam är det??

    mvh
    Claes

    SvaraRadera
  2. Snarare Höglöne; Soul-Kozak som ska väga 115g. Mattias har några 100mm och 120mm över om du vill ha Claes. Maila mig så fixar jag biffen.

    SvaraRadera
  3. Prisbild på stammen?

    SvaraRadera
  4. riserstyre??? du satsar inte på att va näst finast denna säsongen iaf....

    SvaraRadera
  5. Det är höglöne ser jag nu! :)

    SvaraRadera
  6. Jesper: Än vet jag faktiskt inte, men jag kan höra av mig när jag vet =)

    Anonym: Nä exakt, jag satsar ju på att vara finast i Sverige. Härligt att det syns

    Adam: Bra att du tränat upp ditt öga ;)

    SvaraRadera