lördag 16 maj 2009

Dags att ladda


Min glassladdning efter Kolmårdbiken verkar inte ha gjort varken till eller från. Idag landade vågen på 69kg. Var skall detta sluta? -3(4)Kg på mindre än en månad. Jag brukar ligga runt 70-69 när det närmar sig Lida Loop. Men nu ligger jag lite före.

Så tippset till er som vill tappa vikt. Gå upp drastiskt i tjänst och kör gärna heldagar på jobbet plus träning. Det är bra skit det.

Toppa det sedan med lite pollenallergi och ni har en grym potential att träna VO2max. Det känns ändå att vad som helst kan hända nästa helg på Billingeracet. Kroppen känns inte alls stabil om jag säger så.

Det som dock är stabilt är Coca Cola. Satt här och deppade över mina nysningar och min trötthet när jag kom på vad det var som saknades. Och mycket riktigt, efter några glas så är jag på topp igen. Det bådar gott inför kvällens konsert med Backyard Babies!
Ikväll blir det röj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar