torsdag 18 februari 2010

Ny sponsor!

Mattias Hellöre med Experimental Prototype och Soul Kozak går in och stöttar mig inför säsongen 2010. Idag lämnade han över dessa produkter till mig. Snuskigt lätta drev, barends och snabbkopplingar. Dreven är Mattias egna produkter resten är Soul Kozak, surfa in på Hellöres och SK´s sidor för att få mer information. Jag planerar att väga produkterna i kväll på vågen, så då får ni de riktiga vikterna.

Mattias lämnade grejerna när jag var på velodromen och jobbade. Jag kunde riktigt se velodromglöden i ögonen på honom, samma glöd som många får när de kliver in på velodromen första gången. Så det kanske blir lite bandrev och banspecifika produkter producerade från honom i framtiden?

Men nu lämnar jag jobbet bakom mig och stämplar in för lite nöje. Åsbobacken och Airboard väntar med Jenny, Tessan och Johan. Kommer bli busigt kul. Rapport från busåket kommer i kväll, det kan jag lova!

2 kommentarer:

  1. Grattis till de nya samarbetena! Airboard låter som något man bryter benen på, ta't lugnt! :)

    SvaraRadera
  2. Oscar, ja för 17 är det kul att hjälpa till litegrann.

    Velodrom är ju så häftigt, måste få prova om jag blir fast o kör på vintrarna..

    SvaraRadera