onsdag 10 februari 2010

Sovit, jobbat och tränat

En mysig övning för baksida lår. Ser inte så ansträngande ut men den krampar gott i låren när vibrationerna gör sitt.

Japp så har min dag sett ut hittills. Först vaknade jag tidigt vid 8, sedan somnade jag om vid frukost i Jennys soffa när hon var i skolan. Som tur var väckte hon mig vid 9 och jag började då jobba med utbildningsmaterial och en Youtube kanal till YA Arena. När lyckopillret kom hem vid 12 så vankades det lunch och lite mer jobb. Sedan slet Jenny med mig ut på en powerwalk med avslut på Vibes. Där jag förövrigt lärde henne att stå några sekunder på balansbollen/pilatesbollen. Hon var så stolt.

Sedan vände jag hem till min lägenhet en snabbis och fixade fram lite kläder och mat. Och så passade jag på att slänga en hel massa kartonger. I morgon måste jag verkligen se till att fixa i ordning allt i lägenheten. Jag ska hålla en liten Belgien/inflyttningsfest där på lördag. Det ska bjudas på friterad mat och majonäs. Och givetvis Belgisk dricka.

Nu är jag hos Jenny igen och vi ska till och laga lite mat. Det blir fisk och grönsaker bakat i ugn i aluminiumpaket. Enkelt, lätt och väldigt nyttigt. Vad ska ni äta i kväll?

Dagens Träning:
Vibes 1 h

4 kommentarer:

  1. Blir en enkel trerätters:

    Vitlöksfrästa räkor till förrätt,

    Oxfilé med rostade rotfrukter och färskost med örter till huvudrätt,

    chokladmousse med polkaströssel som efterrätt

    Alltså ett enkelt tillagande med mina kock-kunskaper. Till det blir det en par-tre dunkar rött!

    SvaraRadera
  2. God mat, mycket vibb... nån som njuter av livet kanske. Hur kommer då fritering in i bilden.. Photosession... me want...

    SvaraRadera
  3. Adam: Varför tror jag inte riktigt på det du skriver ;)

    Christian: OooooJa! Livet är till för att njutas. Jag ser fram mot vår Photosession i kväll.

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte Oscar, det känns jobbigt att du tvivlar på mina kockkunskaper :)

    SvaraRadera