onsdag 24 februari 2010

Idag är jag trött

... Tänkte först nöja mig med att skriva bara det, men jag kunde bevisligen inte hålla mig. Jag har nyss varit ute på Velodromen och haft ett möte med SISU idrottsutbildarna. De var imponerade av lokalen och såg väldigt mycket fram mot vidare utveckling och nya sporter som ska in. Förresten ni klubbanslutna som sitter där hemma och läser, när ni åker till velodromen med er klubb så kan ni få bidrag från SISU. Kontakta ert regionkontor och skaffa inrapporteringsblanketter, sedan är ni i rullning och kan komma till oss på velodromen lite oftare, lite billigare.

Jag har också varit på Cykel & Fjäll och kollat på massa nya Zipphjul och även porriga Lezynepumpar. Shit vad läckra de är:
Vi kom att prata om Falu CK också även där inne, och det verkar som att det rör på sig i klubben. Vilket jag gillar att höra! Jag ser fram mot framtiden i cykelklubben.

Nu ska jag till och laga lite lunch åt mitt hjärta, och överraska henne lite när hon kommer hem. Det behöver hon idag. Jag ska överraska med pasta och köttfärssås, inte så lyxigt men det är det lyxigaste som finns att ta av i kylen. Lönen har inte landat än... eller ja, denna månaden är det A-kassepengar som ska landa.

Vad åt ni/ska ni äta till lunch?

2 kommentarer:

  1. Shit! Du avslöjade överraskningen!
    Hur funkar bidragsgrejen? Summor?

    SvaraRadera
  2. Det är bara att kontakta SISU så ger de en klarare bild, men det är mest som vanligt ledarstöd och liknande som de ger. LOK-stöd osv. Inget nytt bara att många inte vet om SISUs breda värld av bidrag/stöd.

    Vilken överraskning förresten?

    SvaraRadera