onsdag 17 februari 2010

Full fart

Fullt upp idag. Allt hamnade liksom på samma dag av någon konstig anledning. Först var jag hem och kollade om jag inte kunde tvätta på morgonen/förmiddagen istället för kvällen som jag bokat in mig på. Men det gick inte, så det blir ingen tvätt alls idag. Sedan hämtade jag lite kläder i lägenheten och en mössa och några skoöverdrag.

Efter det bar det av till Cykel & Fjäll för att prata lite med Lasse. Dels om hur det var på deras första riktiga träning igår vid velodromen. Men också för att få allt klart med Shimano. Det är nämligen genom Cykel & Fjäll som jag har mitt samarbete med Shimano. Väl där inne så fastnade jag för en ny grön och härlig skapelse:


Riktigt läcker hoj måste jag säga, och mitt ha-begär väcktes direkt. Tur att jag inte har några pengar.

Efter det snabbmötet så gick jag vidare till Anders Clason och lämnade över mössan och skoöverdragen. Jag använder dem inte, så jag tyckte det var bättre att någon annan fick användning av kläderna. Jag har förresten ganska mycket gamla Falu CK kläder som jag inte kan använda längre pga gamla sponsorer. Någon som är sugen på att åka runt med mitt namn och gamla sponsorer?

När jag lämnat av allt till Anders och tyvärr konstaterat att jag inte hade tid att äta lunch med honom. Så åkte jag vidare till Film & Fabel för att hämta ut ett paket jag fått av DHL. I det paketet så låg min efterlängtade Satake kniv som jag fått genom ett noblecard, vilket jag fick förra året på min födelsedag. Inte en dag försent med andra ord.

Nu väntar hur som helst ett samtal med Arbetsförmedlingen, en express-snabb lunch, ett möte med Lugnets Äventyr och ett möte med en helt ny sponsor till mig. Spännande!
Ni får reda på allt om det i kväll när jag kommit hem från jobbet. För dit måste jag direkt efter mina möten.

3 kommentarer:

  1. Gött att slippa vara sysslolös :) Möte med en helt ny sponsor, tror jag vet vem/vad för någon så det går säkert fint.

    Vad är det för märke på cykeln och vad kostade den? Såg riktigt grym ut

    SvaraRadera
  2. Ja vist är den fin! Vi har ett gäng sånna här på Cykloteket också:)

    SvaraRadera
  3. jonas l: Det är en Globe, vet dock ej vad den kostade. Men du hittar dem här: http://www.globebikes.com/se

    SvaraRadera