lördag 27 februari 2010

Make my wallet bleed


Föregående (inläggs) cykel vars sadel får mig att blöda finns på North American Handmade Bicycle Show i Virginia. Jag surfade in på deras sida och hittade skapelsen ovan, hade jag haft tillräckligt med pengar på kontot hade denna beställts DIREKT! Jag är inte bara svag för mörkrostat kaffe, jag är extremt svag för singlespeeds 29er. Speciellt när de är, som denna, kittad med toklätta hjul. Så jag säger det igen. När jag lagt det seriösa tävlingscyklandet på hyllan så ska jag bygga mig en SS29er att bara cruisa runt med och dricka öl. Min hoj ska dock har Riserstyre, det är också fett coolt.

Status från dagens klädshopping: Svart snyggt snett V-ringad T-shirt, Svart snyggt läderarmband, Svart snyggt halsband med ett kors på. Allt under 500-lappen, så än blöder inte plånboken. Och tack vare Jenny så kommer jag se extra snygg ut ikväll.
Jag landade ett gäng Rusky Brusky till Christian också. Det kommer bli en lyckad kväll.

2 kommentarer:

  1. Vad landade du till Christian sa du? Sökning på Rusky Brusky ger tre träffar på Google =) http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%22Rusky+Brusky%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Ja en Rusky Brusky, eller ja tre stycken =)

    SvaraRadera