fredag 20 mars 2009

Hoppsan hejsan!

Nu händer det grejer som ni säkert märker. Nu blir det att blogga ordentligt för min del. Jag har ju faktiskt tidigare använt denna blogg som verktyg i min uppdatering av www.oscarekstam.com. Detta för att html-verktyget jag är "tvungen" att redigera i är lite bångstyrigt. Och nu när jag har mac så är det ännu värre, eftersom att verktyget bara kan hanteras av explorer.

Jag börjar bli ganska alergisk mot allt som har att göra med windows nu kan jag ju säga. För det är inte förrän först nu när jag sitter på mac som jag märker hur jobbigt windows är att jobba i.

Så för att slippa krångel och jobbigheter så kör jag vidare uppdateringarna helt på bloggen. Men hemsidan fungerar precis som vanligt, som ni kanske ser. Menyn ovan är hämtad direkt från hemsidan och förutom dagboken så fungerar alla andra sidor lika bra som innan.

Nu ska jag bara jobba vidare på utseendet. Jag ska ordna till så jag kan ha lite gadgets på vänstersidan också, vilket i sin tur gör att bloggen kommer se mer centrerad och snygg ut.

Vad tycker ni om bytet? Ja nu kan ni också kommentera direkt nedan i kommentarsfältet. De senaste kommentarerna kommer snart även att synas till vänster om inläggen.

Jag fick en ny sadel idag också:
Team Edition. Vit och snygg. Men ska inte Team Edition vara lättaste? Denna ska enligt den spejsiga förpackningen väga 150gr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar