tisdag 31 mars 2009

Jakten har börjat

Jag har nyss pratat med Cyclecomponents... I det samtalet framgick det att det låg ETT par Tune-nav på deras lager. Jag väntar på ETT par Tune-nav... Men det som talar emot är att jag även skulle ha med en uppsättning Sapim-ekrar från Tune. Så det kan med andra ord vara ett par svarta Prince och Princess-nav som ligge där och skräpar... Vems tror ni det är då?

Sedan gled samtalet in på cross. Jag vill ha en ny och gärna så vill jag också sälja/bli av min gamla, är du/ni intresserad? I samtalet så framgick det att jag kunde välja mellan de tre märken de har nu; Ibis, Kuota och Rockey Mountain. Jag är riktigt sugen på denna:


Men det är något annat på gång också som kan vara riktigt bra. Så tyvärr måste jag nog vänta ett par veckor. Vilket jag nog också kommer bli tvungen att göra när det gäller tubhjulen också. Men den som väntar på något gott...

Just nu väntar jag på lunchen. Jag vaknade en halvtimme tidigare idag och börjar nu bli lite hungrig. Efter lunch väntar några motionspass på skolan och sedan har jag vanligtvis stabsmöte, men det är inställt idag. Så jag kan åka och träna lite tidigare.

Idag har jag gjort klart för att träna inomhus. Våren kom igår med båst, regn och pulsgrader så det blev inte mycket till träning då. Så idag tar jag det säkra före det osäkra och sätter mig inomhus. Jag har ju redan brutit löftet om att inte köra vintercykel, så då kan jag lika gärna köra lite TC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar