tisdag 31 mars 2009

Populär

Jag börjar bli populär tror jag. När jag öppnade min mail kom det hem 10 färska brev och alla ville de något. Roligt värre.

Något inte så roligt är att mina lungor och mitt hjärta helt plötsligt är starkare än mina ben. Och jag som trodde att det var jobbigt när det var tvärt om... Däremot är det ganska coolt att jag kommer under 50 hjärtslag sittandes på testcykeln innan jag börjar (vilopulsen brukar ligga runt och över 50 om jag inte minns fel).

En annan rolig sak, beroende på hur man ser det, är att jag slänger upp 50 watt mer på 15-minutersintervallerna mot vad jag gjorde för en dryg månad sedan. Och då är det benen som bromsar. Vaknar dom så skulle jag kunna slänga på mer känns det som.

Efter mitt träningspass idag så slängde jag käft med Lasse Strand. Vi pratade cykelsemester och cykeljobb. Jag hoppas på att snart få svar från kommunen om hur de kommer att göra med cyklingen i Falun. Hoppas att de glömt prognosen på -39miljoner bara. Jag blev nog kvar en dryg halvtimme där uppe på Livi med Lasse. Efter det så blev jag hindrad i dörren av min gamla programansvarige Jan-Ola Högberg. Han undrade hur det gick för mig och vi började åter igen snacka cykel och kommunen. Det känns som om att OM kommunen får klart och grönt ljus i ärendet så kommer det bli uppskattat.

På väg hem från Lugnet så pratade jag först i telefon med Jonas Gunnarsson på Kalas. En ny häftig design på mina kläder har väckts och det kan bli hur grymt som helst. Nu ska jag bara skissa lite på det, sen är den saken biff. Hu va jag längtar efter kläderna, grymma kommer de att bli.

Efter samtalet med Jonas så pratade jag med Bodil på Lugnets Äventyr. Jag ska vara lite ansvarig där imorgon eftermiddag tillsammans med Adam Steen. Vi ska göra ett GPS-äventyr och det är min första gång som ansvarig. Vilket kommer att bli sjukt kul.

Ja ojojoj vad det händer saker idag. Kul!

1 kommentar:



  1. vitality male enhancement pills trial how soon super male vitality works infowars male vitality spray alex jones super male vitality vine super male vitality how to take super male vitality alcohol triple leaf male vitality tea extra male vitality is super male vitality good for withdrawal infowars male vitality supreme Repair harmed muscle tissue and cut off recuperation timeAids to reinforce the creation of testosterone normallyReduces the level of weariness and builds your agonyImprove your sex drive and anticipate untimely dischargeRestore your vitality and stamina, and accelerate your metabolic rateTesto Ultra Malaysia improves your memory, center, and fixation
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera