tisdag 28 juli 2009

Konsten att limma för att få ligga

Har legat i sängen och försökt sova men känner mig så pigg. Förmodligen beroende på den sena träningen idag. Så vad göra?
Jo gå ut och limma så klart. Limma hårt så att jag får framgång och så jag få ligga.

Receptet:
*Lim
*Två limvilliga parter

Anvisning:
Båda parter appliceras med noggrann mängd lim. I detta förspel är det mycket viktigt att smeka varsamt för bästa resultat. När båda prater styvnat och blivit lagom kladdiga är det dags för på-krängning. Oftast tar detta två eller tre försök om parterna är ovana. Men när allt ligger rätt uppstår ljuv musik. Sedan infinner sig harmonin när båda parter justerats mot varandra. Först då når man framgång och man kan ligga ordentligt.

Och så bilderna. Känsliga personer varnas för erotiskt innehåll, bläddra ned på egen risk










Det viktiga förspelet, och själva limmandet.
Notera att det är viktigt att använda skydd redan här.

Och så själva klimax.

3 kommentarer:

  1. Du är så FUL! Lägg ner din jÄvla bloggg.

    SvaraRadera
  2. åh, vill med få ligga, eller menar limma. :) Får skruva åt ventilen innan nästa bild. Blir det uttalande om de var något att ha idag?

    SvaraRadera
  3. Anonym: Oj. Tack. Hade du inte varit anonym så hade jag Kanske lyssnat på dig. Internethatet är så bomullslent och skönt.

    Jonas l: Hehe ja det kan jag tänka mig =)
    På fredag blir det premiär och på lördag söndag blir det tävlingspremiär. Efter det får det bli ett uttalande.

    SvaraRadera