torsdag 9 juli 2009

Vilken start

Det började med en väckning bestående av magknip. När jag sedan hade gått ned till källaren för att hämta cykeln så kom jag på att jag glömt paraplyet, som jag verkligen behövde. Så då gick jag upp igen.
När jag sedan kom ned till cykeln andra gången så hade jag glömt cykelnyckeln, så det var åter upp för 3 våningar. Tredje gången jag kom ned så kände jag att jag glömt plånbok och telefonerna också...

När jag väl kom ut och skulle ge mig av så hann jag bara 100m innan sadeln ramlade av. Så jag fick fälla ihop paraplyet och ta det i en handen och sadeln i andra handen. Sedan cyklade jag ståendes uppför Svärdsjöbacken till Lugnet. Väl framme så var jag härligt blöt.

Men nu är Klingen här och håller låda, så nu är det genast mycket roligare.
Ett axplock ur hans senaste kommentarer:
- Hur fan kan man bo på en camping året runt? Om man har fest så måste man ju gå runt såhär, det går ju inte.
- Sluta nu, jag är väl ingen tjej heller.
Jocke: - Där är din arbetskompis ju. Klingen: - Nä han är en sopa han.

Klingen är lite speciell för er som inte vet, han tävlar bland annat i landslaget för förståndshandikappade och han pratar med väldigt tydligt Dalmål.

1 kommentar:

  1. sen är han ju raggare me, från skugga? kanske??

    SvaraRadera