fredag 10 juli 2009

Äntligen sol!


Idag kom solen tillbaka precis när Mamma, Pappa och Mormor kom upp till Falun. Och det precis när jag slutade jobbet kvart över 6. Med dem och med solen kom min motivation och pigghet tillbaka igen.

Jag skulle egentligen cyklat igår men efter passet i hällregn i onsdags var jag inte så sugen. Det i kombination med omställningen till att jobba igen slitit onödigt på mig. Gjorde att jag gav tusan i att träna. Istället skämde jag bort mig med glass och rodelträning.

Idag skulle jag ha kunnat tränat på kvällen, men det var mycket trevligare att umgås med familjen. Det blir ju inte så ofta när jag/de bor så långt bort så det gäller att passa på. Dessutom så brukar jag ändå vila helt 2 dagar innan tävling.

Men i morgon blir det ett lite längre väckningspass istället, runt 2 timmar skulle jag tro. Det fungerade bra vid Ränneslätt. Så varför inte denna gång också. Dessutom måste jag bli lite lättare då jag lade på mig några extra kilon igen under semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar