torsdag 23 juli 2009

In i dimman

Snart gungar jag runt på tub. Ikväll har jag förlimmat Dugast tuberna i finfåtöljen bara för att utmana ödet. Det gick fint, men melonen smakade lite lustigt efter...

Nu ska jag bara slappa framför tvn med Maria. Dagen på jobbet har varit långt i från rolig. Magproblem på morgonen och huvudvärk efter lunch som bara blev värre när pappersarbetet hopade sig. Om det bara hade varit mitt pappersarbete...

Jag hade planer på att träna efter jobbet men huvudet sprängde och klockan hade hunnit bli 17, i stället för 15 som var den egentliga sluttiden för mig idag. Nåväl jag tar ut de två timmarna i morgon istället så kan jag träna längre då. Och förhoppningsvis har min sista Sapim eker kommit till Cykel & Fjäll då. Så att jag kan hämta mina hjul och lägga på tuberna till helgens distansåka. Jag tror nog att jag ska passa på att filma lite i helgen också.

Joråsåatt det är dimmigt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar