torsdag 4 mars 2010

Det kom ett paket



Nice! Helt nya (fast gammal modell) Dura Ace hjul, direktinflugna från Bike Pro, med finfina tuber OCH en splitter nya Dura Ace kassett. Nu fattas bara resten av cykeln. När den kommer, vilket märke, färg, modell och sort av cykel får vi se. Inget är bestämt än, jag bygger utifrån hjulen helt enkelt.

Som ni kanske förstått så har jag hamnat i Facebook-träsket och jag konstaterade nyss att min super-farfar var före mig in på FB. Han är alltså mycket coolare än mig.

Och när vi ändå är inne på coolt så har jag idag börjat få fram en tydlig och klar tanke om en ny design på min tävlingsdress. Jag har pillat med den då och då hela dagen och den börjar verkligen bli grym. Dock så har jag stött på patrull i övergången mellan tröja och byxor. Där är det svårt att få det snyggt och följsamt. Men det löser sig.

Resten av dagen har jag umgåtts med mitt hjärta och vilken dag vi har haft. Jag är kär upp över öronen i denna fantastiska kvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar