torsdag 11 mars 2010

Pryl porr från Lezyne

Paketet kom tillslut i tisdags, en trevlig chaufför hittade ända in till dörren och konstaterade glatt att det bodde en annan chaufför i trappuppgången också. Hon och den kvinnan som ringde och ställde allt tillrätta vände min uppfattning och Schenker, de har tur att de har så trevliga kvinnor.

Hur som helst så fick jag ett paket som såg ut att innehålla en toner till en lazerskrivare. Men så var givetvis inte fallet då jag inte äger en lazerskrivare. Utan paketet innehöll något bra mycket häftigare och snyggare.

En handpump från Lezyne (Uttalas som Design på engelska):





Och jag måste erkänna jag har inte kunna släppa taget om pumpen sedan jag fick den. Den är sååå läcker och riktigt fint utformad. Det går inte hålla sig från att pilla på den lite då och då. Dessutom klarar den att fylla upp ett räcerdäck ganska bra. På velodromen är det inga större problem att fylla upp däcken till 8 bar med pumpen. Liten, läcker och lätt. Helt klart den coolaste pumpen jag någonsin har ägt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar