lördag 6 mars 2010

Full fart på Velodromen



Nu är ett stort Fixie-gäng från STHLM på Velodromen och kör. Det går utmärkt om än lite långsamt ibland då det blir stor väntan när alla ska få första turen på banan. De är ju cirka 20 stycken och alla slussas upp en och en med hjälp av Roine och Björn.

Själv sitter jag och har fått i mig min lunch alldeles nyss, efter att ha kört en grundkurs med 6 stycken tävlingscyklister/motionärer. De kom också hela vägen från STHLM. Nästa gäng jag väntar in är runt 10 stycken och än så länge har jag ingen koll på varifrån i Sverige de kommer ifrån.

En sak är dock säker, när jag är klar i kväll så ska jag ta en bastu och sedan bege mig in till stan för att käka en riktigt fet och blodig biff i stan. Hoppas bara att det är något bra ställe som har köket igång efter 22.

Dagens Träning (Hittills):
Tid: 1 h med 10st hårda/max igångdrag.

Gårdagens träning:
2 h med 15 spurter och en 30 sekundersintervall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar