måndag 15 mars 2010

Svar på tal ger belöning

Adam Steen sa...

Testa att lägg en hink med jord under sängen, då kryper förhoppningsvis latmasken ur. Brukar funka för mig ;)


Haha, den där tror jag inte alls på när det kommer från dig Adam ;)
Hade jag haft något viktigt att göra skulle jag göra det. Just nu så har mitt viktiga bestått i en liten promenad och nu sitter jag hemma i min lägenhet och har hittat på en ny kaffedrink; Ekologiskt Instant Coffe med PUCKO Extra Kakao. En mycket god dryck som jag har nöjet att njuta av då Miro och Emma lämnade kvar både Kaffet och PUCKOn.

Snart ska jag nog kombinera kaffedrinken med lite film genom Voddler, som äntligen har kommit igång igen. Får se hur det fungerar på mobilt bredband bara. Förresten är det någon som vill ha invite till Voddler? Jag har tre som jag kan dela med mig av. Skriv något vackert här i min blogg för att få en invite, de tre vackraste, roligaste eller bästa kommentarerna belönas alltså.

5 kommentarer:

  1. Oscar Ekstam, världens finaste människa, både som person och utseendemässigt. Bonusen är att han är näst bäst i Sverige på MTB och har Sveriges näst största blogg.

    SvaraRadera
  2. Har redan Voddler men tänkte önska dig ett snabbt tillfrisknande. Det där med tandvärk är bland det värsta jag vet, har hellre en rejäl magsjuka än ont i någon visdomstand.

    En magsjuka är jämförelsevis billig också..

    SvaraRadera
  3. Tessan måste få,
    Klart hon ska ha,
    för hon e så jävla bra ;D

    ha ha!

    SvaraRadera
  4. Oscar! Spetsa nu ditt Öra, för nu ska du få Höra! Som du vet är det ju i Umeå jag Bor, här finns varken cyklister eller Kor. Det enda jag gör är att träna och Plugga, det finns inte ens någon ved att Hugga. Jag har inte heller råd att en dvd Köpa, men för en voddlerinvite skulle jag ett marathon Löpa. Jag har alltid tyckt att du är Skön, hoppas att sommaren bli Grön. Jag försöker inte limma, utan bara att rimma. Om du mej en invite vill Ge, så kommer jag med tacksamma ögon på dej Se. Nu ska jag nog sluta, innan du börjar se detta som en muta. Statistiken på mig Ventar, nästa vecka sitter jag och Tentar. Haha jenniejanerod@live.se om du har någon invite kvar! Kul att läsa din blogg =) Sees i sommar, Kram Jennie

    SvaraRadera
  5. Tack alla ni vackra och goda människor som jag har vid min sida! Speciellt tack till Jennie som skrev en av de bästa kommentarerna jag fått i bloggen. Alla ni tre som ville ha Invite till Voddler har nu fått det. Så går det när man är trevlig och skriver kommentarer i min blogg. Ni som tvekade får hålla ögonen öppna nästa gång, vem vet då kanske det är er tur att vinna något fint från mig.

    SvaraRadera