torsdag 18 mars 2010

.

Ojoj idag går det verkligen slött. Jag hade i och för sig riktigt roligt igår och avslutade fint med grabbarna på en utemiddag. Det var skönt att ha en grabbkväll och snacka skit, även att det mest blev cykel och idrottssnack. Vad tror ni förresten. I tid på optimalt före skulle en cyklist eller en skidåkare åka snabbast uppför hela Mördarbacken, ända från sponsorvallen?

Det var en av de mest intensiva diskussionerna vi hade igår. Eller just det jag och Toms nya flamma hade en ganska bra diskussion om Svenska Hollywood fruar. De andra grabbarna hängde inte alls med och tyckte jag var lite konstig. Men jag hade roligt.

Idag låg jag och Jenny kvar länge och drog oss i sängen, sedan serverade jag henne en fin frukost på hennes födelsedag. Grattis älskling!

Resten av dagen har jag segat ut mellan soffan, bilen, Lugnets Äventyr och soffan. Nu snart ska jag iväg och jobba lite på Velodromen.

Något som gör mig lite gladare och trevligare idag är att min tandvärk börjar avta och svullnaden börjar gå ned. Ett gott tecken inför måndagens "operation" då tanden ska ut. Det ser jag fram mot, även att jag kommer att spotta blod och må skit ett tag efter.

3 kommentarer:

  1. Givetvis skulle skidåkarna åka fortare, både på klassiskt och skate! :)

    SvaraRadera
  2. Är du riktigt säker? Skidåkaren har sina skidor på fint före, och cyklisten har sin cykel på fint före.
    Vi har en utmaning du och jag Adam ;)

    SvaraRadera