lördag 27 mars 2010

Raketfart

Yepp, dagen har gått fort. Så fort att jag ens inte hunnit med att mobilblogga. Och nu är det så sent att jag bara hinner med en snabbis, jag ska upp igen vid 7 för att åka till velodromen igen.

Idag vaknade jag vid 8 men låg och drog mig till 9 innan jag bestämde mig för att gå upp. Sen slängde jag i mig frukost och drog direkt till Vibes för att träna lite innan jobbet. Det gick bra segt och jag var mest ofokuserad och i min egen värld, inget bra för alla balansövningar precis.

Sedan var jag på jobbet och tog direkt tag i en grundkurs som i ett, vilket gjorde att jag inte hann med min lunch. Så den fick jag ta efter kursen, då klockan hunnit bli fyra.

Efter det pluggade jag in min Mp3-spelare och tvingade mig ut på banan och körde 5 minuter max, 10st 200m spurter med 1 varv vila mellan och så avslutade jag med en 5 minutare. Innan detta hade jag dock värmt upp i två timmar på grundkursen.

När min träning var slut så styrde jag en träning för alla andra. Vi var 12 stycken och med väldigt olika kunskap så jag höll i passet med järnhand för att göra det så säkert och roligt för alla inblandade. Det blev ett två timmarspass tillslut och jag hoppas verkligen att alla inblandade tyckte om min ledarstil. Jag var i alla fall helt inne i det och kommenterade och domderade mest hela tiden, och självklart glömde jag inte bort att ge positiv beröm heller. De var jätte duktiga idag.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen brevid Jenny och mysa. Väldigt skönt och efterlängtat.

Natt natt cykelsverige.

Dagens Träning:
2 h rullning
30 min intervaller 5+5 och 10st 200m meters mellan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar