onsdag 31 mars 2010

Vilken fin vändning


Okej lunchen på Gyllende Måsen var rätt äcklig men sällskapet hem till Falun igen var grymt. Lars-Åke höll låda hela vägen hem och det var inte en död stund. När jag sedan kom till velodromen så var det också full fart då Finnarna hade fått fart på Dernyn. De bara flög runt och även våra tjejer följde med dem runt. Det är härligt att se dessa ungdomar och deras intresse för bancykling, speciellt roligt är att de är tjejer. Känns härligt för återväxten.

Jag var lite sugen på att träna jag med idag, men det var nog bra att jag lät bli och fick mig en vilodag. I morgon får det bli lite träning på Vibes sedan drar jag antingen till Velodromen eller så åker jag ut och får min distans, det lutar åt det senare faktiskt. Måste få lite mil i benen och få igång uthålligheten känner jag.

Här nedan har ni ett litet smakprov från dagens träning. På klippet höll de en hastighet av 35km/h och intervallen slutade på 50km/h. Finnarna är här hela veckan så passa på att komma hit och kolla när vi har träning. Info om det hittar ni på yaarena.se och våran Kalender, klicka HÄR för att komma dit direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar