fredag 19 mars 2010

Fullt upp


Om dagen igår gick långsam har denna dagen gått i ett. Jag vaknade klockan 9 efter att jag somnat efter 3. Jenny hade varit ute och smakat massa vin och när hon kom hem så satt vi som vanligt och pratade. Det verkar som att vi inte kan bara gå och lägga oss i sängen. Men det gör mig inget nu när jag har tandvärk och varken kan äta eller jobba. Energi får jag i mig men inte ur mig.

Hur som helst, med det förklarat så var det ändå lite jobbigt att gå upp idag. Men det var för att det var så varmt i sängen. När jag väl kom upp gick dock allt väldigt snabbt och jag kom tio minuter förtidigt till jobbet. Men det var bra för då slapp jag stressa. För efter 11 när kunderna/gästerna kom så gick det i ett. Det var ett kompisgäng på 7st herrar som skulle ha en heldag hos Lugnets Äventyr. Det blev: SMS-äventyr, ELD-kamp, Airboard (lunch) STCC-simulator, Segway, Golf-simulator & Radiostyrda bilar. En 7-kamp för 7 personer helt enkelt. Och busigt kul var det.

Nu väntar en helt vanlig fredag med lite städning och mys. Någon som har ett bra förslag på vad vi kan äta till middag? INTE (Svenne)Tacos bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar