måndag 22 mars 2010

Lite bättre

Magen och illamåendet lugnade ned sig efter en fyra timmar lång powernap. Men jag har fortfarande bra ont i huvudet och magen känns av lite grand. Dock så fick jag behålla all min mat, men energin är borta. Jag är trött och ska lägga mig snart. Hoppas att sömnen räddar min hälsa denna gången. För i morgon väntar lite ärenden och sedan jobb på kvällen och då vill jag vara trevlig och med någorlunda bra energi.

Tänkte också passa på att tipsa om en alldeles ny blogg som startades upp idag. Och det är min klubbkamrat Peter Almlöf som har startat en blogg så att man ska kunna följa hans Cykelresa nere i Syrien tillsammans med ett gäng från Borlänge CK. Hans blogg finns bland alla andra som jag följer i min högerspalt, men klicka gärna på Peters namn här i inlägget för att läsa om hans planer.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar