tisdag 30 mars 2010

Vänt på dygnet

Det kan vara för att jag har vänt på dygnet som gör att jag är som en zombie om dagarna... För jag vaknar till liv mot kvällen. Jenny har gjort detsamma vilket kanske inte är en så lyckad kombination när man sover tillsammans. Det blir lätt att tiden rinner iväg. Men imorgon ska jag börja jobbet vid 07:30 så jag lär gå upp senast 7.

Med det i tanke så drar jag och Jenny upp till Sågmyra snart för lite shopping på Lager 157. Jag längtar faktiskt mest till deras fika... Men jag måste också köpa lite kläder, vilket kan ta ganska lång tid om jag känner perfektionisten i mig själv rätt.

Efter shoppingen så kanske jag hinner med lite träning på Vibes och sedan väntar jobb på Velodromen klockan 18:30. Har jag tur så blir vi inte så många på passet och jag kan vara med och styra träningen uppe på banan.

Med alla dessa övningar och ansträngningar hoppas jag att kroppen är trött vid 9 och att jag kan släcka ögonen vid 10. Vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar