tisdag 16 mars 2010

Jag vill bli positiv och glad igen


Den här visdomstanden gör mig rätt less just nu... Det i kombination med att jag inte har något att göra påverkar mig rätt negativt. Och inte blir det bättre av att jag gnäller av mig här heller. Så jag fokuserar på att få en fin dag idag. Först ska jag till tandis igen och förhoppningsvis få inflammationen hävd så att de kan ta ut tanden. För de gör tydligen inte det när det finns en så pass stor inflammation som jag har just nu, det kan tydligen förvärra operationen och läkningen.

Sedan ska jag slappa lite hemma i min lägenhet, äta lite glass och se på film. Fast egentligen skulle jag vilja sitta på ett café i solen och snacka skit. Är det någon som är ledig och vill ha en fika med mig så är det bara att höra av sig.

I kväll så ska jag äntligen tillbaka till Velodromen och jobba lite. Jag längtar tills jag kan träna där igen.

Nu ska jag dock pilla vidare lite på min underbara flickväns blogg. Hon ville ha den omdesignad med nya header så det fixade jag igår och nu är det bara lite småpill kvar. Surfa gärna in på hennes sida och säg vad ni tycker om den nya designen.

4 kommentarer:

  1. I Jönköping är vi räääätt bra på fika i solen och snacka skit. Oftast snackar vi skit om cyklister från Falun ;)

    SvaraRadera
  2. Flanders: Precis som i Falun då, vi snackar också skit om cyklister från Falun ;)

    Adam: Nu fjäskar du bara för en Voddler-invite ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det gör jag. Men du är fin iaf :)

    SvaraRadera