tisdag 9 mars 2010

Men allvarligt vad är problemet?

Igår satt jag hemma och väntade på ett paket som aldrig kom, idag gjorde jag det samma. Fast med vetskapen om att de, alltså Schenker, hade både portkod och mitt telefonnummer. Vilket de inte hade igår och var anledningen till att de inte kunde leverera paketet.

Men tror ni inte att de ändå inte kan leverera paketet? Jo!. Jag fick en lapp i postlådan som löd "Vi har försökt leverera till Er idag" och under alla fina och färdigtryckta ord stod det i bläck: "Ringt Ej Svar". Men jag har då inte fått något samtal. Är inte det typiskt? Så nu ska de köra en leverans i morgon igen och jag får glatt sitta hemma och vänta. För paketet ligger annars i Borlänge och dit åker jag inte självmant bara för att hämta ett paket.... Dagens i-lands problem?

Som om det inte skulle vara nog så åt tvättmaskinen upp två av mina favoritunderställ...

Jag skulle köpt lösgodiset, då hade jag haft lite tröst i alla fall. Chokladkakan har jag glömt som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar