lördag 26 december 2009

No training and no pain makes me go...

... Soft.

Ingen träning idag heller, promenerade visserligen 2 timmar igår i regnet. Men idag infann sig träningen helt enkelt inte. För nu ska jag snart åka till Farmor och Farfar för en juldagsmiddag. Ja vi brukar ha det på juldagen men denna jul har det varit lite hektiskt och det blev bäst för alla att skjuta lite på middagen. Förutom mig då. Hade varit nice med en helt ledig dag idag så jag kunnat få tid till att tvinga mig ut. Men men vi kommer nog inte vara där hela dagen så jag har ju kvällen att träna på...

Det är drygt när man känner att man måste hålla sig till schemat men samtidigt så man inte har orken eller lusten att uppfylla det. Jag är ju lite av en talang när det kommer till kritan. Och vill jag inte cykla så blir det oftast inte heller någon bra träning. Och så galen i att träna är jag inte, jag gillar mer att köra tävlingar och träning i grupp. Så Belgien kommer att göra min veka kropp gott.

Hur är ni? Träningsgalningar eller inte?

2 kommentarer:

  1. Vi ligger på samma våglängd just nu..

    SvaraRadera
  2. Just nu går träningen baklänges. Men i övermorgon, då börjar det nya träningsåret. Igen.

    SvaraRadera