söndag 6 december 2009

Försöker somna...

Men det går inte så bra, det blev ju ganska sent igår. Typ 4-5 någon gång lade jag huvudet på kudden. Det var ett bra tag sedan jag var uppe så sent, men så var det en intressant kväll igår också.

Först var det meningen att grabbgänget skulle komma hem till mig, men de kom aldrig då de fastnat hos Jesper. Så jag gick dit för att hämta dem och sedan gå och ta en pizza. Men pizzan kom till Jesper istället och så blev vi fast. Han har ju en hel del Whisky den där Jeppe 77. Men efter kvällen igår har han betydligt mindre.

Kvällen gick snabbt framåt och helt plötsligt hade vi hamnat på det nya utestället "Åh". Jag hade inte varit där tidigare så det var min premiär. Och vilken premiär sedan, grymma vänner och gamla vänner som jag inte träffat på ett bra tag var med mig på dansgolvet och hoppade. De hade förvandlat stället bra om man jämför med vad som funnits där tidigare. Det får bli fler gånger. Redan till helgen kanske?

Efter Åh så hamnade jag tillslut hemma hos Darvell på en mysko efterfest, därav den sena hemkomsten. En rolig och förvirrande kväll helt enkelt. Tusan vad svårt det ska vara att somna...

1 kommentar: