måndag 21 december 2009

35 pushups

Yepp jag är ju utan Vibes nu och får köra styrka på gammalt hederligt vis. Testade att maxa lite armhävningar och kom upp i 35 utan större möda. Mer än vad jag trodde om mig själv. Inte för jag vet vad jag tog senast, men ändå Shit vad stark jag är...

Nu vet ni det också.

Och så en annan sak, jag tränar ingen spinning i kväll. Det är helt sjukt vad slapp och trött man blir så fort man kommer bort från vardagen och sitt eget hem. Luften har liksom gått ur och hjärnan bara går på tomgång. Perfekt för midvinterblotet, solen är borta som längst nu och Vikingarna firade detta med att supa skallen av sig. Pappa skickade just SMS från Cypern och påminde oss om att dricka upp all hans Whisky. Och jag vet ju att han läser bloggen frekvent så; Det fixar vi pappa!

2 kommentarer: