fredag 11 december 2009

Slutkörd

Sitter som en zombie här i soffan nyss hemkommen från jobbet. Och det är tack vare det jag är slutkörd. Vilket jäkla kaos, fan säger jag inte en gång till på samma premisser. Gästerna hade trevligt i alla fall men det var nog mest för att jag slängde på leendet och servicehuvudet. Det är svårt att låta bli att göra allt perfekt, även när man inte får något för det.

Det roliga är att jag ska jobba i morgon igen på samma sätt. Men då får jag i alla fall hjälp av kungen Adam Steen så då ska det nog gå bra. Och så är jag "ledig" fram till 17 i morgon utan någon schemalagd träning. Det ser jag verkligen fram mot och förhoppningsvis kommer jag att ha det trevligt och mysigt. Då blir det nog lite lättare på jobbet.

Dagens Träning:
Tid: 3.08 h
Sträcka: 111.6 km (?)
Stigning: 735 höjdmeter
Medelhastighet: 27,8 km/h
Medelpuls: 148 bpm
Maxpuls: 176 bpm

+ 1 h på Vibes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar