tisdag 22 december 2009

Hemligt besök

Nu sitter jag hos min farfar och väntar på honom. Jag och min äldsta lillasyster Emma åkte hit för att träffa honom. Emma brukar städa åt Hans, som farfar heter, så jag hängde på för att få lite kvalitetstid med krutgubben. Tyvärr var han inte hemma och han svarar inte heller i mobilen. Ja för det har han. Farfar har även ett fullvärdigt kontor med dator, internet, skrivare och surroundsystem. På datorn har han även MSN och Skype som han bemästrar utan problem. Ibland satsar och tittar han live på hästar via internet också. Vid 83 bast är detta mycket imponerande. I alla fall för mig. Jag vill bli som min farfar när jag blir stor. Sannolikheten för att det blir så är genetiskt sätt ganska överhängande.

Kan han inte komma hem snart?

Träningen idag blev av förresten. Men det blev inte den planerade distansen utan 20 minutersintervaller istället. Det var riktigt härligt att mosa på idag faktisk, så det blev 3st. Vilket också var mitt mål. Jag kanske skulle kört 4st istället när det gick så bra, eller vad tycker ni?
Bilder och mer text från passet kommer när jag kommit hem till min Mac.

3 kommentarer:

  1. Undrar om han har samma problem med sin dator som jag har? Eller använder han också Ful-MAC? :)

    SvaraRadera
  2. Adam: PC menar du? Ful kopia av något så fint och bra som MAC.

    Grym farfar, så duktig är inte min. Men gillar honom ändå :)

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja efter andra ominstallationen av min PC på en vecka, så har du nog rätt.

    SvaraRadera