söndag 27 december 2009

Sista dagen i Sverige

Snart så ska jag ut och träna lite, det får bli några 20 minuters då det verkar vara det enda som funkar bra här hemma. Efter det kör jag nog lite styrka och sedan packas min packsäck ihop för en bilresa ned till Kalmar. Därifrån går mitt tåg till Malmö klockan 15:00 och jag är i Malmö kvart över sex. Där väntar jag sedan in Kalasbussen som borde komma dit runt 7. Sedan har jag inte så stor koll på hur vi åker, det är Kalasgrabbarna som har koll på det. Men jag vet att vi ska ta en färja över vattnet i alla fall. Jag får helt enkelt slänga upp ett blogginlägg senare idag när jag vet färdvägen.

Jag har kollat på lite crosstävlingar på tuben de senaste dagarna men idag håller jag nog mig. Är så laddad att det finns risk för överladdning. Shit vad spännande och roligt det kommer bli, jag ser fram mot en annorlunda upplevelse. Kanske kan jag till och med vara kvar till VM om jag har lite flyt med jobb och boende.

Men nu måste jag ut och köra av mig lite nervositet.

2 kommentarer: