tisdag 22 december 2009

Tungt

F*n va tungt det var att komma ut idag. På morgonen var det -12°C så då var det inte så mycket val. Sen åkte jag och hjälpte min lillasyster Sabinas pojkvän som hade fått soppatorsk mitt i byn, och då stod han på sned halvvägs ute på genomfartsvägen och halvvägs in på handikapparkering. Vilket förmodligen kommer att vara samtalsämnet hela julhelgen här...

Men nu är det faktiskt bara -6 och det börjar bli dags att åka innan det blir mörkt. Men usch vad jag inte orkar idag.

Vad tycker ni om den nya logotypen förresten?

4 kommentarer:

  1. Ser bra ut när ormmicke ligger bakom:)

    SvaraRadera
  2. Han verkar ha samma flyt som jag, jag är också för "trött" för att träna, snygg header. Faktiskt bra gjort för att vara från en MAC! ;)

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra bild. Enda gnället är väl att den är lite för hög.

    Är det NÅN som är nöjd med sin träning just nu?
    /J

    SvaraRadera
  4. Marx: Ja ormen lyfter ju bilden, precis som jag lyfter hans bild på hans blogg... =)

    Adam: Mjo, trött är jag väl inte riktigt. Det är mer suget som saknas.

    Johan: Det var just det där med höjden jag var orolig för. Jag gillar heller inte så höga headers/toplogos.
    Men det var ju lite GO i bilden och det var svårt att fånga det helt vid en smalare bild.

    Nöjd med träningen ska man aldrig vara ;)

    SvaraRadera