torsdag 3 december 2009

Varför?

... Blir man så äckligt trött och slapp när man varit ute länge i minus grader och blivit kall?

Jag har spenderat dagen i Tällberg jobbandes. Ganska enkelt gig idag förutom några strulande GPSer. Men det fixade jag ju som vanligt... Undra vad som händer om jag slutar fixa allt...

Nåväl nu är jag hemma igen i alla fall och sitter i soffan med en varm filt och härligt te. Lätt loj i kroppen men det är faktiskt ganska skönt ändå.

Ikväll ska jag spela badminton med Team Kalas. Robban var sugen på att vara med tidigare när vi snackat, men han bangar för att han ska vaccinera sig i morgon. Ja jag säger då det, det finns gott om "troende" här omkring. Svininfluensan, pfff. Vikket skämt.

2 kommentarer:

  1. Ja du Oscar, om man ska upp och jobba imorron vid 6.30 snåret så e man inte så pigg på att springa runt efter en fjäder kl.22.

    SvaraRadera
  2. Det var det aldrig någe snack om. Jag tror du mörkar vaccination med jobb jag ;)

    SvaraRadera