fredag 25 december 2009

Mätt på träning

Det regnar och är några plus idag, det i samband med flitigt saltande gör vägarna till ofarbara för min cross. Suget på att träna är ganska jättelågt också. Jag åker och ser Avatar på bio istället, vilket låter mer lockande.
Men snart åker jag till Belgien och då får vi se om inte träningssuget kommer tillbaka. Om inte annat så har jag ju två andra döskallar att träna med, så då borde det gå lättare.

För att inte jag ska bli helt förslappad har jag bestämt mig för att jag ska gå 7-8 kilometer till andra änden av grannbyn. Detta för att hjälpa farfar med lite e-post och andra databestyr. Igår hjälpte jag krutgubben med låsningen på hans Iphone... Just det, farfar har en Iphone och det för att han lätt ska kunna följa och ändra sina aktier på nätet. Undra om han märker av att telefonen byts ut mot en mindre Sony Ericsson?

För att ni ska få lite motiviation till att träna så slänger jag upp lite bilder från gårdagens snöintervallpulspass. Jag drog ut 1 1/2 timme mellan julfrukosten och julbordet och passade på att köra lite naturliga intervaller där det passade sig. Vilket var de vägar som var oplogade. Igår var det puder och lite minus så det var sjukt kul.


Det är inte alltid så lätt med självporträtt, så här såg 5 st bilder ut innan jag fick till den någorlunda fina bilden nedan.


Den här bilden fick jag på första försöket dock.

Kör man i pudersnö så får man lite rester kvar på cykeln, fint eller fult?:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar