söndag 13 december 2009

Sent och Sent

Ojojoj. Var på Inflyttningsfest, födelsekalas och födelsekalas igår. Tre gånger så mycket roligheter alltså och det stämde. Erika valde att ha festen och alltså inflyttningsfest, sedan valde Anna och Fredrik att fira sina födelsedagar samtidigt.

De tre lyckades också med konststycket att få in alla tre olika fester på ett och samma ställe. Först en härlig förfest som bjöd på massa olika pajer och en Tiramisu, efter det kom själva festen med hög musik. "Zlatan" greppa gitarren och började underhålla och vipps satt vi där några stycken och höll låda. Till och med jag fick ljud ur min hals, och det var så roligt att jag vägrade sluta. Tusan jag har inte sjungit på riktigt sedan högstadiet då jag var med i band och luciatåg. Oj så kul det var att hitta tillbaka till tonerna. Ska nog sjunga lite mer faktiskt. Efter detta håll-i-gång så lämnade en del festen när klockan började närma sig midnatt. Dock satt vi, några tappra, kvar och snackade långt in på småtimmarna. Jag och Darvell var de sista som gick, Fredrik orkade inte gå hem utan stannade kvar. En helkväll helt enkelt och det var sååå kul!

Nu tror jag att jag ska ta en promenad i solen innan den ger sig helt för dagen. Vaknade nämligen för lite mer än en halvtimme sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar