tisdag 28 april 2009

Ingen träning= Mer jobb

Ja vad gör man när det går tungt att träna? Jo jag jobbar istället, idag har jag jobbat i 13 och en halv timme. Får jag inte timmar i träningsboken så får jag väl kompensera. Fast det är väl inget jag föredrar precis. Jag får träffa min ängel så lite då. Ja än mindre än om jag skulle ha tränat. Men det ger ju lite extra välkommet klirr i kassan. Alltid något.

I morgon så ska jag försöka restriktera mig till 8 timmars jobb för att sedan försöka få lite undersökning och träningsråd på Vibes. Får jag bestämma själv så kommer jag att köra på så mycket ryggen håller. Men kanske får jag hålla mig till asfalten till en början. Ja vi får väl se om jag får några råd och tips i morgon.

Tusan vad tråkig min blogg blev nu när jag jobbar så mycket. Men så är det. Jag har inte så mycket tid över som jag skulle vilja ha. Dock måste jag försöka få igång min mobil så jag kan mobilblogga igen. Den har trilskats ett bra tag nu. Men det var bara det där med att ha tid att besöka Telia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar